بازارهاي آنلاين B2B به عنوان بازارگاه هاي عمده خريد و فروش عمده انواع كالا

۹۹ بازديد

بازارهاي آنلاين B2B به عنوان بازارگاه هاي عمده خريد و فروش عمده انواع كالا مؤثرترين سيستم عامل براي خريداران عمده ، خرده فروشان و فروشندگان عمده در تجارت بين المللي به وجود آمده اند.

 

در سال هاي اخير كشور چين به عنوان بزرگترين توليد كننده محصولات مختلف رشد بسيار بالايي را تجربه كرده است. از آنجا كه مشاغل به دنبال راه هايي براي افزايش چشمگير فروش خود هستند ، بازار هاي خريد و فروش عمده و پلتفرم هاي B2B به مشاغل مختلف در دستيابي به اهداف توسعه و مشتريان بيشتر كمك كرده اند.

 

DHgate

 

DHgate يك بستر و بازار خريد و فروش عمده B2B انواع ميوه ماندد خرما و.. انواع مواد شيميايي و معدني و انواع لوازم الكترونيكي است كه به واردكنندگان از جهان اجازه مي دهد تا حجم كمي از كالاهاي چيني را با عمده فروشي خريداري كنند. در اينجا مي توانيد وسايل الكترونيكي ، پوشاك ، وسايل تزئيني ، لوازم جانبي ورزشي ، و غيره را پيدا كنيد. DHGate بيش از 30 ميليون محصول را در 227 كشور جهان به بازار عرضه مي كند. اين شركت بيش از 5 ميليون مشتري در سراسر جهان دارد و هم اكنون جزء 2100 صفحه بازديد شده در اينترنت است.

 

DHgate در گذشته متهم به سايت كلاهبرداري بوده است ، اما بعداً با توجه به شهرت روزافزون اين بازار عمده، تمام اين اتهامات از بين رفت. درست مانند اي بي و آمازون ، اين كشور همچنين يك بازار فروش جهاني است. در اين بازار عمده حداقل يك ميليون فروشنده چيني وجود دارند و از خدمات آن استفاده مي كنند. DHgate.com از نزديك مراقب ارائه دهندگان است تا جلوي هرگونه كلاهبرداري در اين بازار گرفته شود.

 

برخي از تأمين كنندگان DHgate محصولاتي را با گواهينامه CE ، RoHS و FCC ارائه مي دهند. ساده ترين راه براي جلوگيري از  كلاهبرداري و عدم اطمينان محصولات ، وارد كردن نام محصول به همراه استاندارد صدور گواهينامه در قسمت جستجو است. محصولات فردي در ايالات متحده و اتحاديه اروپا نيازمند رعايت استانداردهاي خاصي مانند FCC ، CE و EN71 هستند. محصولات بسيار اندكي در DHgate.com با استانداردهاي محصول اروپايي و آمريكايي مطابقت دارند. در حالي كه بسياري از محصولات با كيفيت براي خريد در DHgate.com وجود دارد ، ما توصيه مي كنيم خريداران آمريكايي و اروپايي از محصولات خاصي مانند اسباب بازي ، الكترونيك ، محصولات كودك ، وسايل نقليه ، مواد آرايشي و مواد شيميايي خودداري كنند.

 

9n54_z7.jpg

 Global Sources

 

 يكي از اولين پلتفرم هاي B2B و بازارهاي خريد و فروش عمده انواع ميوه ماندد خرما و.. انواع مواد شيميايي و معدني و انواع لوازم الكترونيكي است كه در NASDAQ با نام GSOL در فهرست قرار گرفت. پلتفرم B2B به دليل تهيه كننده هاي با كيفيت در صنايع مختلف مشهور است. بسياري از توليد كنندگان چيني تصميم مي گيرند مبلغ قابل توجهي را براي تبديل شدن به تأمين كننده تأييد شده در اين پورتال پرداخت كنند.

 

اين بازاردر سال 2000 در سنگاپور  تأسيس شده و با خدمات خود سعي دارد تجارت بين المللي را راحت تر كند ، و بيشتر تمركز اين امر را بر ارتباط مستقيم ميان خريداران عمده و فروشندگان در سراسر جهان است.

مانند Alibaba ، Globalsource.com براي تسهيل تجارت الكترونيكي B2B ، دايركتوري از توليد كنندگان و تأمين كنندگان ، عمدتا چيني است. اين پلتفرم با نمايشگاه هاي تجارت بين المللي كه در هنگ كنگ توسعه يافته اند و مشهورترين توليد كنندگان ، تأمين كنندگان و توزيع كنندگان مناطق اصلي چين ، تايوان و هنگ كنگ در آن شركت مي كنند ، مرتبط است. به گفته ويكي پديا ، 95 از 100 زنجيره خرده فروشي شناخته شده جهان از اين پلتفرم براي ارتباط با تهيه كنندگان و توليد كنندگان استفاده مي كنند.

 

انتخاب بيشتري از تأمين كنندگان و توليد كنندگان داده مي شود كه در مبدا ، توسعه و واقعيت اين سكو وجود دارد. با حضور در نمايشگاه هاي تجاري هنگ كنگ ، اكثر اعضاي آن شركت هايي هستند كه در اين جزيره ثبت شده اند و داراي تجربه گسترده اي در تجارت با غرب هستند. اين امر به مفاهيم دوام ، كارايي ، طراحي ، خدمات به مشتري و همچنين قوانين و اصول تجارت بين المللي اجازه مي دهد فرضيه اين شركتها باشد. به عبارت ديگر ، پيشنهادات از بسياري جهات تضمين بيشتري دارند.

در ايران نيز بسياري از شركت هاي B2B  و خريد و فروش عمده خرما و ديگر محصولات به مشتريان خود سرويس مي دهند كه بيشتر آن ها در زمينه ي خريد و فروش عمده انواع ميوه صادراتي ايران مشغول هستند. بازار خريد و فروش محصولات كشاورزي در ايران با هدف دسترسي مستقيم به توليد كنندگان محصولات كشاورزي و معرفي بهترين توليدكنندگان محصولات ايراني شروع به كار كرده است. خريداران و صادركنندگان محترم محصولات كشاورزي با استفاده از خدمات اين بازار مي توانند با بهترين توليد كنندگان محصولات كشاورزي ايران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار كنند.

 

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

۹۷ بازديد


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

صفر تا صد كاشت و فرآوري زعفران

۱۰۶ بازديد

 

فروش پياز زعفران درجه يك جهت كشت زميني و گلخانه اي
صفر تا صد كاشت و فرآوري زعفران
فرآوري، بسته بندي و صادرات زعفران
فرآوري، بسته بندي و صادرات پسته
شركت صادراتي ماهان گستر مه ولات

شركت صادراتي ماهان گستر مه ولات به شماره ثبت 337 تنها شركت در منطقه مي باشد كه علاوه بر توليد، اقدام به سورت و درجه بندي پياز زعفران در اوزان مختلف با دستگاه سورتينگ نموده است اين شركت با توجه به اينكه در مركز توليد زعفران و پسته جهان واقع شده است علاوه بر فرآوري زعفران و پسته در فصل برداشت به صورت مكانيزه ، در زمينه بسته بندي و صادرات اين دو محصول همراه با ارائه آناليز آزمايشگاه و گواهينامه هاي بين المللي مورد قبول اتحاديه اروپا فعاليت مي نمايد.
آدرس كارخانه :
استان خراسان رضوي ، شهرستان مه ولات ، شهرك صنعتي، شركت صادراتي ماهان گستر مه ولات
وبسايت :
https://www.mahangostar.com
https://www.piyaze-zaferan.com

جيمز و هلوي غول‌پيكر اثر رولد دال

۱۰۱ بازديد

جيمز و هلوي غول‌پيكر اثر رولد دال

رماني پر از ماجراجوي‌هاي لذت‌بخش و شخصيت‌هاي به‌يادماندني كه به كودكان شجاعت مي‌آموزد.

رمان جيمز و هلوي غول‌پيكر 

جيمز و هلوي غول‌پيكر يكي از محبوب‌ترين رمان‌هاي كودك و نوجوان است كه به قلم رولد دال، نويسنده‌ي اهل ولز، نگاشته شده است. آثار رولد دال بارها و بارها تجديد چاپ شده‌اند و كودكاني كه تجربه مطالعه كتاب‌هاي او را داشته‌اند، هر يك را نه يك‌بار كه بارها با لذت خوانده‌اند. مطمئن باشيد جيمز و هلوي غول‌پيكر نيز يكي از همان رمان‌هايي است كه نمي‌توان از آن سير شد. رمان جيمز و هلوي غول‌پيكر رولد دال نخستين بار در سال ???? و در ايالات‌متحده چاپ شد. تصويرسازي خوب اثر و شخصيت‌هاي جذابش سبب شدند تا اين اثر فوراً جاي خود را در دل بچه‌ها و والدينشان باز كند و با گذشت پنجاه سال همچنان يكي از محبوب‌ترين‌هاي ادبيات كودك باقي بماند. برگردان فارسي رمان جيمز و هلوي غول‌پيكر اثر رولد دال با ترجمه‌ي محبوبه نجف خاني و از نشر افق منتشر شده است.

جيمز بيچاره كه والدينش را در يك تصادف ناگوار از دست مي‌دهد، چاره‌اي ندارد جز آنكه با دو خاله‌ي بدجنس و شرور خود، زير يك سقف، به زندگي ادامه دهد؛ خاله اسپانج و خاله اسپايكر. سه سال مي‌گذرد و حالا جيمز «غمگين‌ترين و تنها‌ترين پسربچه‌اي است كه پيدا مي‌شود.»

 روزها يكي پس از ديگري مي‌گذرند تا اينكه يك روز، جادوگري پير با كت‌وشلواري سبزرنگ به تن، به جيمز يك كيسه پر از كريستال‌هاي جادويي مي‌دهد؛ كريستال‌هايي كه به گفته‌ي او، مي‌توانند زندگي جيمز را براي هميشه ازاين‌رو به آن رو كنند. جيمز به‌طور اتفاقي كريستال‌ها را پاي درخت هلوي خشكيده‌ي خاله‌هايش مي‌ريزد و اينجاست كه ماجرا آغاز مي‌شود. از شاخه‌هاي آن درخت كهن‌سال، تنها يك هلو رشد مي‌كند و آن‌قدر رشد مي‌كند كه پسري به قد و قامت جيمز مي‌تواند در آنجا بگيرد؛ دست‌آخر جيمز از آن بالا مي‌رود، خود را به داخل آن مي‌رساند و قل مي‌دهد و قل مي‌دهد تا هرچه مي‌تواند از خاله‌هاي نفرت‌انگيزش دور شود و زندگي جديدي را آغاز كند…

رولد دال براي كودكان كتاب‌هاي شاهكار بسياري خلق كرده و جيمز و هلوي غول‌پيكر، قطعاً يكي از بهترين آثار اوست. مطالعه‌ي داستان جذاب و دوست‌داشتني جيمز و سفرش به شهر نيويورك، آن‌هم به همراه رفيق حشره‌ي كوچكش، نه‌فقط براي بچه‌ها كه براي والدين آن‌ها نيز جذاب و لذت‌بخش است. طنز كتاب همواره صميمي است و داستان اثر بسيار خواندني است؛ آن‌قدر خواندني كه خاطره‌ي مطالعه‌اش تا هميشه در ذهن فرد باقي خواهد ماند.

جيمز و هلوي غول‌پيكر در اصل، داستاني بود كه رولد دال پيش از خواب براي دو دخترش، اوليويا و تسا تعريف مي‌كرد. او آن زمان حتي فكر هم نمي‌كرد كه روزي اين داستان چنان محبوب شود كه باگذشت نيم‌قرن هنوز هم باشند كساني كه قصه‌ي قلب خواب دختران او را بخوانند و لذت ببرند. اگر به اين اثر مقام شواليه‌ي ادبيات كلاسيك كودك را لقب دهيم، كم بيراه نگفته‌ايم.

در ادامه برش‌هايي از كتاب خواندني جيمز و هلوي غول‌پيكر را باهم مي‌خوانيم.

 ليدي برد در گوش جيمز گفت: كرم خاكي بيچاره! دوست دارد سر هر چيز كوچكي بلوا راه بيندازد. از شادي نفرت دارد؛ تنها زماني شاد است كه فرصتي پيدا كند و اخم‌هايش را بكشد توي هم.

«خب، شايد همه‌ي اين ماجرا از يك خواب شروع شد؛ اما مگر همه‌چيز با خواب شروع نمي‌شود؟ آن ساختمان‌ها، اين چراغ‌ها. كل اين شهر. يك نفر اول بايد آن‌ها را در خواب مي‌ديده است. شايد من هم همين كار را كردم؛ خواب ديدم كه دارم مي‌آيم اينجا و بعدش آمدم.»

ديگر پول دو خاله‌ي حريص جيمز از پارو بالا مي‌رفت؛ اما درست همان زماني كه تمام اين اتفاقات جالب داشت بيرون خانه مي‌افتاد، جيمز مجبور بود در اتاقش كه درش هم قفل بود، بماند و از بين نرده‌ها دزدكي مردمي را كه بيرون جمع شده بودند، تماشا كند. خاله اسپايكر همان روز صبح گفته بود: «اگر اين وروجك چندش را به حال خودش بگذاريم هي مي‌خواهد زير دست و پاي مردم باشد.» جيمز با التماس گفته بود: «توروخدا! خيلي سال است كه هيچ بچه‌اي را نديده‌ام و اگر بيايم كلي بچه هست كه مي‌توانم با آن‌ها بازي كنم! تازه! شايد بتوانم در فروش بليت بهتان كمك كنم!».

خاله اسپانج گفت: «ديگر ساكت شو! من و خاله اسپايكرت قرار است ميليونر شويم و اصلاً دلمان نمي‌خواهد بچه‌اي مثل تو در دست‌وپا باشد و همه‌چيز را به هم بريزد.» بعداً، عصر كه شد و مردم يكي‌يكي رفتند دنبال زندگي‌شان، خاله‌ها در اتاق جيمز را باز كردند و به او گفتند برود بيرون و پوست‌هاي موز و پرتقال و خرده كاغذها را از روي زمين جمع كند. جيمز پرسيد: «مي‌شود اول يك‌چيزي بخورم؟ از صبح تا حالا چيزي نخوردم.» جفت خاله‌ها باهم فرياد زدند: «نه!» و او را از در بيرون كردند. «ما سرمان شلوغ است! وقت نداريم غذا بپزيم؛ داريم پول مي‌شماريم».

كتاب جيمز و هلوي غول‌پيكر را هم‌اكنون مي‌توانيد از وبسايت كاواك خريداري نمائيد.

طرح ابر 4

۱۰۳ بازديد

دانلود پروژه گرافيكي لايه باز فتوشاپ ( psd photoshop ) : طرح ابر 4 طرح ابر با كيفيت بالا


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
طرح ابر 4

جذاب ترين تور شيراز براي تمام فصول و تور شيراز نوروز فوق العاده

۱۰۹ بازديد

جذاب ترين تور شيراز براي تمام فصول و تور شيراز نوروز فوق العاده

بالاخره يك مقاله خوب در سايت خرداد نيوز نشر داده شد درباره جذاب ترين تور شيراز براي تمامي روزها و همينطور نوروز، براي همين آنرا اينجا براي شما بازنشر ميدهيم. مسافران با اقامت در هر شهري از ايران مي‌توانند تجربه‌هاي متفاوت و البته مفيدي را كسب نمايند چه در ايام عادي چه در نوروز و عيد شيراز كه هر يك با ديگري آن ‌چنان تمايز داشته كه در كمتر كشوري بتوان آن را با اين تنوع فراوان درك نمود. از اين‌ رو است ايران با  تورهاي ايرانگردي نوروزي و يا در طول ماههاي مختلف سال، همچون سفر شيراز به ‌عنوان يك كشور بزرگ كه در هر سوي آن گردشگران را به خود مي‌خواند مورد توجه ويژه است.

vl38_f4.jpg

شيراز با جاذبه‌هايي كه بيشتر آن‌ها در جهان شناخته ‌شده هستند مي‌تواند به آنچه تمامي مسافران از يك سفر مدنظرشان است را رسانده، تور شيراز فارا گشت كه در سايت زير است:

https://faragasht.com/تور-شيراز/

مانند يك نقش برجسته بر سطح نقش? كشور عزيزمان هميشه نقطه توجه و ملجأ سفري با آرامش باشد.

آژانس تور ايرانگردي و شيراز گردي هميشه درصحنه تمامي تورهاي حضوري پررنگ داشته و تمامي اقصي نقاط كشور عزيزمان را قابل ‌دسترس نموده و با خدمات ارزند? خود سفرهاي طاقت ‌فرساي گذشته را به لذتي وصف‌ناپذير تبديل كرده است. جاذبه‌هاي توريستي سرزمين عزيزمان را به‌گونه‌اي تأثيرگذارتر معرفي نموده و با ليدرهاي باتجربه خود رمزگشايي از پيچ‌وخم‌هاي راه‌هاي سفر را با سهولت بيشتري امكان‌پذير كرده است.

 تور شيراز آژانس مسافرتي فارا گشت سفري به دامنه‌هاي سرسبز زاگرس است تا در نزديكي شهرهاي بندري كشور بتوانيد مكاني كه محل آمد و شد بازرگانان بزرگ و نامي گذشته است را به عينه و با چشم خود ببينيد و با جاذبه‌هاي فوق‌العاده آن چون نقش رستم و تخت جمشيد لحظاتي دوست‌داشتني را در كنار آثار تاريخي آن‌ها به فهرست خاطرات خود بي افزاييد.

سفر به شيراز

 به‌هرحال در انتخاب تور شيراز جاذبه فراوان و متأسفانه زمان محدود است و نياز به يك برنامه‌ريزي دقيق احساس مي‌شود كه اگر توجهي به آن نشود مسلماً حرز رفتن زمان، بازديد شمارا از اماكن ديدني محدود خواهد كرد.

 از آلبوم عكس‌هاي يادگاريانتان تعداد زيادي را مي‌كاهد، موزه پارس، بازار وكيل، مجموعه نقش رجب، تنگ چوگان كازرون، باغ جهان‌نما، دروازه قرآن، مسجد نصير الملك، موزه تاريخ طبيعي و... اگرچه بسيار زيبا و ديدني هستند ولي اگر شما به دوستداري ديدن پاسارگاد و مقبره كوروش و اين مجموعه عظيم به شيراز آمده باشيد وقتي مطلع شويد كه آن در 130 كيلومتري شيراز است مسلماً زمان محدود به شما اجازه خروج از شهر و بازديد از اين مكان باشكوه را نمي‌دهد در اينجا حضور يك ليدر باتجربه و آگاه به‌تمامي مكان‌ها، سفري لذت‌بخش‌تر را براي شما محيا مي‌كند.

بافت جغرافيايي و فرهنگي شهر شيراز در كنار جاذبه‌هاي بي‌نظيرش و هم‌جواري با شهرهاي بزرگ و زيباي ديگر مانند تور اصفهان؛ تور يزد؛ توركرمان و ساير تورهاي داخلي كه آژانس فارا گشت اجرا ميشوند و محصور بودن با ديوارهاي بلند و استوار كوه‌ها جلگه‌اي با آب و هوايي بسيار خوب و مناسب را فراهم نموده كه در كنار خاك حاصلخيزش آن را به سرزمين غرق در نعمت و زيبايي تبديل نموده است كه فقط حضور در آن مي‌تواند شمارا با عمق اين زيبايي‌ها همراه كرده.

 در پايتخت معنوي ايران به‌روزهايي زيبا نويدبخش شود، اگر در اين ميان شيراز انتخاب شما است كه لذت را با اطمينان درهم‌آميخته و چاشني سفرتان نموده‌ايد و تعطيلات خود در هر فصل و ماهي از سال بدون محدوديت تاريخ و زمان به اين آژانس كوشا و متعهد موكول نماييد.

 

تور نوروزي شيراز

اگر اين بار براي ايام نوروز استان فارس خصوصاً شيراز را براي گذر از پيچ ‌و خم‌هاي تاريخ انتخاب نموده‌ايد و قصد داريد با تور شيراز نوروز همراه شويد انتخاب درخور توجه اي را داشته‌ايد.

 زيرا رد پاي سلسله‌هاي مختلف در اين استان و به‌ خصوص شيراز آن را مملو از آثار باستاني و تاريخي نموده كه بسياري از آن‌ها در ميراث جهاني بازگوكننده سير تاريخي است كه اين شهر تجربه كرده است و نزديكي آن به بندرهاي جنوبي كشور آن را به مركزي براي شكوفايي تمدن فارسي تبديل نموده؛ به همين دليل مي‌توان جاذبه‌هاي مختلف از هر رنگ و طرح را در نوروز در آن به ‌راحتي يافت و همچنين از بودن در طبيعت زيباي آن نهايت لذت را برد.

اكثر ايرانيان با غزليات ناب حافظ بارها روح و جان خود را جلا داده و ناملايمات زندگي را با آن گذر كرده‌اند؛ خاك شيراز زادگاه اين شاعر بزرگ و بلندآوازه نه ‌تنها اكنون جسم آن را در آغوش گرفته بلكه زادگاه و آرامگاه بسياري از مشاهير در اعصار مختلف بوده است كه در تور شيراز نوروز فارا گشت در كشورمان كمتر مانند آن‌ها يافت مي‌شود اگر زمان كافي صرف نماييد و با تك‌تك آن‌ها آشنا شده و از تمامي اين بناها ديدن نماييد.

 شما را در ايام عيد يا همان نوروز خودمان با مجموعه پاسارگاد، تخت جمشيد، نقش رستم، ارگ كريم‌خان، آرامگاه سعدي، موزه پارس و...همراه كرده كه فقط قسمت كوچكي ازآنچه است كه شما مي‌توانيد با حضور در شيراز از آن‌ها ديدن نماييد و از بودن در اين شهر نوابغ با جان دل حظي وافر را ببريد.

اگر بخواهيد فهرستي كامل از بناهاي ديدني و جاذبه‌هاي توريستي شيراز را تهيه نماييد كه بخواهيد تعطيلات نوروزي خودتان را كاملتر كنيد، به مجموعه‌اي دست خواهيد يافت كه وقتي فراخ را مي‌طلبد تا با آن‌ها همراه شده و سراسر اين استان را سياحت نماييد، يك آژانس حرفه اي و متخصص ايران گردي همچون فارا گشت مي‌تواند مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري شيراز را در اختيارتان گذاشته و شما را در شهري كه سرآمد شهرهاي ايران ازنظر آثار شاخص تاريخي است در استان جنوبي كشورمان و در مركزيت زاگرس با جاذبه‌هاي مذهبي، طبيعي، فرهنگي و تاريخي فراوان آن شما را همراهي نمايد.

شيراز گردي در نوروز

كلان‌شهر شيراز مانند هر كلان‌شهر ديگري مي‌تواند پاسخگوي خيل وسيع گردشگراني باشد كه هرساله با علاقه وافر ديدن جاذبه‌هاي آن با خانواده همراه يك سفر ماجراجويانه شده در تور شيراز نوروز و در شهري محصور در بين كوه‌هاي بلند و زيباي زاگرس از هواي معتدل آن و خاك حاصلخيزش كه امكان رويش فراوان گياهان را محيا نموده سفري به شهري فرهنگي را تجربه نمايند. از بودن در كنار فرهيختگاني مانند ملاصدرا، قاآني، سعدي و... سفري ماندگار و لذت‌بخش را كه تا ابد در خاطرشان باقي بماند را با خود به يادگار ببرند.

خونگرمي و سخت‌كوشي اين مردمان پاك‌سيرت و نيكو صورت باعث شده در طي قرن‌ها خدمات ارزنده‌اي را به هم نوعان خود بدون كوچك‌ترين چشم‌داشتي عرضه نموده و بادلي پاك و دريايي در ايام نوروز آن چنان كه در سايتcrystalinks  آمده است، به سرسبزي و طراوت بخشي خطه خود همت گمارند.

 به ‌گونه‌اي كه  شهر شيراز به كسب يكي از افتخارات بزرگ نائل گرديده و توليدات وسيع گندم در سطح كشور را به خود اختصاص داده است، به‌هرحال تور شيراز نوروز شما را در ماههاي مختلف به بهشت شيراز دعوت مي‌كند و فارا گشت مجري اصلي  تور شيراز سفر كاملي را برايتان رزرو ميكند، تا با اين قرين شدن بتوانيد از بودن در اماكن ديدني اين شهر زيبا چون باغ و موزه سنگ‌هاي تاريخي هفت‌تنان، شهر تاريخي بيشاپور، تنگ چوگان كازرون، باغ ارم و بسياري اماكن كم‌نظير آن ديدن نموده و بهار خود را با حضور در شيراز بهاري‌تر نماييد.

هيچوقت نميشود شيراز را با ساير شهرها مقايسه كرد، شهري كه همه جوره هر طيف سليقه را پوشش ميدهد، كسانيكه اهل زيارت هستند، مقبره شاه چراغ را ميبينند. كسانيكه ميخواهند به اوج تاريخ تمدن ايران بروند، مقبره كوروش كبير و تخت جمشيد را مشاهده ميكنند و كسانيكه اهل شعر و شاعري هستند مقبره حافظ و سعدي منتظرشان است. در كنار همه اينها طبيعت زيبا و باغهاي متنوع شهر شيراز براي همه دلچسب و فرح بخش است.

رزرو هتلهاي شيراز فارا گشت از ديگر خدمات اين آژانس است تا تورهاي ايرانگردي فارا گشت كاملتر و بهتر اجرا گردند، معمولا در تورهاي هتلهاي شيراز با صبحانه سرو ميشوند تا نهايت استفاده را از زمان گشتهاي شيراز ببريد. براي سرو نهار و شام ميتوانيد از رستوارن هتل استفاده كنيد و يا از رستورانهاي معروف شيراز استفاده كنيد.

پس ديگر هرگونه نگراني را از خود دور كرده و فقط تمركز خود را بر روي انتخاب هم‌سفر و تجهيزات مورد لزوم شخصي خود متمركز نماييد و ديگر نيازهاي خود براي سفر شيراز چون تهيه بليت رفت ‌و برگشت شيراز با قطار يا هواپيما و يا حتي اتوبوس؛ رزرو هتل در شيراز؛ ترانسفر فرودگاهي يا راه آهن؛ بيمه سفر؛ گشت هاي شهري شيراز را به آژانس مسافرتي فارا گشت مجري مستقيم و اصلي تور شيراز بسپاريد.

 

منابع مقاله:

https://faragasht.com

http:// khordadnews.ir/

https:// crystalinks.com/

پاورپوينت اصالت تجربه

۱۰۲ بازديد

پاورپوينت اصالت تجربه شامل 30 اسلايد زيبا كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و قابل ويرايش مي باشد و براي دانشجويان كاربرد دارد .


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
پاورپوينت اصالت تجربه

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

۱۰۲ بازديد

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين را داريد شايد تاريخچه خريد آنلاين و فروشگاه هاي آنلاين براي شما جالب باشد و از تجربيات آنها كمك بگيريد.

jjb4_t4.jpg

انتشار در javanonline.ir

خريد آنلاين نوعي تجارت الكترونيك مي باشد كه به مصرف كنندگان اين امكان را مي دهد تا با استفاده از يك مرورگر از طريق موبايل و يا كامپيوتر خود بتوانند كالا يا خدمات موردنياز خود را پيدا كرده و به طور مستقيم از طريق اينترنت از يك فروشگاه اينترنتي كالا و يا خدمات مورد نظر خود را خريداري كنند. در اينجا مشتري مي‌ تواند تنها با يك سرچ ساده كالاي مورد نظر خود را با قيمت بسيار مناسب تر در سايت‌هاي گوناگون پيدا كند رقابتي بسيار تنگاتنگ كه به لطف اينترنت به وجود مي‌آيد، چراكه در اينجا مشتري مي‌تواند تنها با يك سرچ تعداد زيادي فروشگاه آنلاين را پيدا كند كه محصول و يا خدمات مورد نياز او را ارائه مي‌كنند و به اين صورت خريدار مي‌تواند با صرف كمترين زمان كالاي خود را پيدا كرده قيمت و برندهاي مختلف را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت بتواند بدون محدوديت مكاني و زماني فروشگاه اينترنتي را انتخاب كند كه مي‌تواند بهترين خدمات و قيمت را در اختيار او قرار دهد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كند تا خريدار بتوانيد محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتي بررسي كند يك فروشگاه اينترنتي براي اين كار از تصاوير، فيلم جدول مشخصات فني و توضيحات مربوط به محصول استفاده مي كند و حتي خريداران مي‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و يا خدمت مورد نظر درج كنند تا مشتريان ديگر بتوانند از آن استفاده كنند علاوه بر تمام اين موارد مشتري مي‌تواند كالاهاي مورد نظر خود را در كنار يكديگر قرار داده و آنها را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت مشتري بتواند انتخاب بهتري داشته باشد اين موارد تنها قسمت كوچكي از مزاياي خريد اينترنتي بشمار مي‌آيد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند خريدار را قادر كند تا با استفاده از فيلترهايي كه در اختيار او قرار مي دهد به راحتي بتواند با استفاده از ويژگي‌هاي مورد نظر خود مدل، مارك يا موارد خاص ديگر به او براي پيدا كردن محصول مورد نظر خود كمك كند در آخر نيز مشتريان آنلاين مي‌توانند براي تكميل معامله و پرداخت مبلغ كالا و يا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانكي استفاده كنند و يا حتي مي‌توانند مبلغ آن را بعد از دريافت محصول با اطمينان بيشتر درب منزل پرداخت كنند چراكه امروزه بسياري از سايت‌ها براي راحت كردن فرايند خريد و اطمينان بيشتر مشتري براي ارسال كالاهاي فيزيكي مانند كتاب، لباس يا لوازم خانگي و هر آنچه كه مي‌تواند به ذهن شما برسد از سرويس‌هاي مختلفي مانند ارسال رايگان، پرداخت درب منزل و حتي بازگشت كالا تا يك هفته را براي رقابت با يكديگر و جلب رضايت بيشتر مشتري ارائه مي‌كنند، اما زمان خريد محصولات ديجيتالي مانند فايل‌هاي صوتي، تصويري و يا نرم افزار از يك فروشگاه اينترنتي معمولاً فايل خريداري شده از طريق اينترنت براي مشتري ارسال مي‌شود. اگر در اينجا بخواهيم بزرگترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران و جهان نام ببريم مي‌توانيم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و يا از 20Bekhar نام ببريم كه يك فروشگاه تخصصي در زمينه فروش لوازم خانگي مي باشد.

اما اين دسته از سايت‌ها كه محصول و يا خدمات مختلفي را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند با واژهاي مختلفي شناخته مي‌شوند كه مي‌توانيم به خرده فروشي الكترونيكي، فروشگاه اينترنتي، فروشگاه الكترونيكي، فروشگاه آنلاين و يا فروشگاه مجازي اشاره كنيم. اين فروشگاه ها به دليل اينكه امروزه موبايل هاي هوشمند در دست همه مي‌باشند و بيشترين استفاده را در طول روز براي افراد دارد و بيشتر وقت خود را با گوشي موبايل در اينترنت مي‌گذرانند وب سايت‌هاي خود را به‌ گونه‌اي طراحي كرده اند كه مشتريان به راحتي بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن هاي هوشمند خود به راحتي بررسي كنند و حتي بسياري از اين فروشگاه ها داراي اپليكيشن هايي مي‌باشند كه بر روي تلفن همراه و تبلت نصب مي‌شود تا مشتريان بتوانند راحت تر از آنها استفاده كنند و هميشه كنار شما باشند.

تاريخچه خريد آنلاين از كجا شروع شد

اگر در اينجا بخواهيم ‌به اولين شركتي اشاره كنيم كه بستر تجارت آنلاين را فراهم كرد مي‌توانيم به IBM (OLTP)  اشاره كنيم كه در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاين را گسترش داد و توانست امكان پردازش معاملات مالي را در لحظه فراهم كند، بعد از ايجاد اين بستر توسط IBM براي اولين بار توسط يك شركت هواپيمايي در آمريكا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت اين شركت از اين بستر براي رزرواسيون بليط هواپيما به صورت انلاين استفاده مي كرد، به اين صورت كه كامپيوترهاي واقع در آژانس هاي مسافرتي به يكServer  در IBM متصل مي شدند كه مي توانستند به يك Database همزمان دسترسي داشته باشند تا همه آژانس هاي مسافرتي بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسي داشته باشند و كار رزرو كردن بليط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اينترنتي در ابتدا فقط به عنوان يك ابزاري تبليغاتي و يك ويترين براي شركت ها عمل مي كرد كه شركت هاي بزرگ از آن براي معرفي محصولات خود استفاده مي كردند تا بتوانند اطلاعات كامل مربوط به محصول خود را معرفي و ارائه كنند اما با همه گير شدن بيشتر اينترنت و راه پيدا كردن كامپيوترها به خانه ها به سرعت مديران شركت هاي تجاري و توليد كنندگان دريافتند كه مي‌توانند از اين ابزار ساده براي فروش محصولات و خدمات خود استفاده كنند و محصولات خود را به تمام دنيا معرقي و به فروش برسانند بدون آنكه محدوديت فيزيكي و زماني داشته باشند، چراكه تجربه يك خريد آنلاين مي‌تواند مزاياي بسياري هم براي فروشنده و هم خريدار ايجاد كند از طرفي فروشنده هيچ محدوديتي در زمان، مكان و تنوع اجناس خود ندارد و مي‌تواند هزينه هاي آن را تا حد چشم گيري كاهش دهد و اين يعني قيمت تمام شده كمتر و قدرت بيشتر براي رقابت؛ از طرف ديگر خريدار نيز بدون محدوديت زماني و مكاني مي‌تواند در كوتاه ترين زمان محصول خود را پيدا كرده و آن را با هزينه اي بسيار كمتر تهيه كند همين چند عامل باعث شد فروشگاه اينترنتي و تجارت آنلاين با سرعتي باورنكردني رشد كنند تا جايي كه امروزه محصول و يا خدماتي نيست كه در اينترنت نتوانيد آن را يافت كنيد.

رشد فروشگاه هاي آنلاين از كجا شروع شد

اولين سرور و مرورگر وب جهاني توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 براي استفاده تجاري شروع به طراحي كرد و در سال 1991 شروع به كار كرد و پس از آن در سال 1994 بانكداري آنلاين كار خود را آغاز كرد و سپس اولين فروشگاه اينترنتي پيتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقيقت اولين فروش اينترنتي انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سايت فعاليت خود را در سال 1995 آغاز كرد و پشت آن eBay نيز در سال 1995 پا به دنياي تجارت الكترونيك گذاشتند و از اينجا به بعد بود كه فروشگاه هاي اينترنتي با سرعت باور نكردني يكي پس از ديگري پا به دنياي تجارت آنلاين گذاشتند تا جايي كه امروزه شركت هاي كوچك و حتي خرده فروشان نيز سعي كردند از اين بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازي فروشگاه اينترنتي محصول و خدمات خود را ارائه كنند و سهم خود را از اين بازار پيدا كنند اما به شما پيشنهاد مي كنيم آن را دست كم نگيريد و قبل از راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي و فروشگاه اينترنتي خود با مشكلات و سختي هاي آن آشنا شويد چون اگر آشنايي درستي با آن نداشته باشد و نتوانيد در آن رقابت كنيد مي‌تواند به سرعت تمام سرمايه و كسب و كار شمارا در خود هضم كند و چيزي از آن باقي نگذارد.

رفتار خريدار يا مشتري در يك فروشگاه اينترنتي

هنگامي كه شخصي تصميم به خريد آنلاين مي گيرد به احتمال زياد از طريق تلفن همراه، رايانه، تبلت و يا ساير دستگاه هاي ديجيتال براي متصل شدن به اينترنت و جمع آوري اطلاعات استفاده  مي كند؛ اما محيط ديجيتال مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد چراكه توجه داشته باشد مشتري در زمان خريد آنلاين نمي ‌تواند شما و كسب و كارتان را ببيند و به همين دليل خطر بيشتري را نسبت به افرادي حس مي كند كه در يك فروشگاه فيزيكي خريد مي‌كنند، سه عامل اصلي وجود دارد كه ممكن است در تصميم گيري افراد در زمان خريد از يك فروشگاه آنلاين تأثير بگذارد اول اينكه مطمئنا مشتري دوست دارد در زمان خريد يك كالاي فيزيكي بتواند آن را از نزديك ببيند و آن را لمس كند و عدم وجود اين موضوع در يك فروشگاه آنلاين باعث مي‌شود مشتري به كيفيت و اصل بودن كلاً ترديد پيدا كند كه محصول واقعي كه قرار است به درست او برسد چقدر با تصاوير و توضيحات داده شده مطابقت مي كند، دوم اينكه مشتري ممكن است بابت اصل بودن كالا و خدمات پس از فروش و حتي گارانتي به شك بيفتد و از اين موضوع ترس داشته باشد كه اگر مشكلي وجود داشته باشد چطور مي‌تواند اين موضوع را پيگيري كند و بايد سراغ چه كسي برود، اما سومين عامل كه مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد پرداخت هزينه در مقابل محصول است كه ممكن است با استفاده از درگاه اينترنتي حساب بانكي خود را به خطر بيندازد و يا شايد هيچ گاه كالاي خود را دريافت نكند و پول خود را از دست بدهد اين عواملي هستند كه مي‌تواند در رفتار خريدار فروشگاه اينترنتي تاثير گذاشته و ترجيح دهد كالاي مورد نظر را از يك فروشگاه فيزيكي با قيمت بالاتر تهيه كند.

از همين رو صاحبان فروشگاه هاي آنلاين بر جنبه اعتماد مشتري تأكيد بسيار زيادي دارند و سعي مي‌كنند با روش هاي مختلف اعتماد بيشتر مشتري را به دست آورند به همين خاطر نيز بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي براي اينكه بتوانند اعتماد مشتري خود را به دست آورند و احساس امنيت بيشتري به مشتريان خود بدهند از سرويس هايي مانند ارسال ريگان، تسويه درب منزل، بازگشت كالا و سرويس هاي ديگري به مشتريان خود ارائه مي‌كنند تا خريدار بتواند با اطمينان خاطر خريد خود را انجام دهد.

تجارت الكترونيك به سرعتي درحال توسعه در تمام دنيا مي باشد كه در كه در سال هاي خيلي نزديك شاهد اين خواهيم بود كه فروشگاه هاي فيزيكي بيشتر تبديل به ويترين و نمايشگاه هايي براي توليد كنندگان و نمايندگي ها مي شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در ديد مشتري قرار دهند.

منبع: ويكي پديا

دانلود فايل Ebook الگوهاي لوله كشي (الگوهاي پايپينگ)، با عنوان Piping Patterns - JGC Corporation

۱۰۴ بازديد

دانلود فايل Ebook الگوهاي لوله كشي (الگوهاي پايپينگ)، با عنوان Piping Patterns - JGC Corporation


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
دانلود فايل Ebook الگوهاي لوله كشي (الگوهاي پايپينگ)، با عنوان Piping Patterns - JGC Corporation

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

۱۱۱ بازديد

فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين را داريد شايد تاريخچه خريد آنلاين و فروشگاه هاي آنلاين براي شما جالب باشد و از تجربيات آنها كمك بگيريد.

jjb4_t4.jpg

انتشار در javanonline.ir

خريد آنلاين نوعي تجارت الكترونيك مي باشد كه به مصرف كنندگان اين امكان را مي دهد تا با استفاده از يك مرورگر از طريق موبايل و يا كامپيوتر خود بتوانند كالا يا خدمات موردنياز خود را پيدا كرده و به طور مستقيم از طريق اينترنت از يك فروشگاه اينترنتي كالا و يا خدمات مورد نظر خود را خريداري كنند. در اينجا مشتري مي‌ تواند تنها با يك سرچ ساده كالاي مورد نظر خود را با قيمت بسيار مناسب تر در سايت‌هاي گوناگون پيدا كند رقابتي بسيار تنگاتنگ كه به لطف اينترنت به وجود مي‌آيد، چراكه در اينجا مشتري مي‌تواند تنها با يك سرچ تعداد زيادي فروشگاه آنلاين را پيدا كند كه محصول و يا خدمات مورد نياز او را ارائه مي‌كنند و به اين صورت خريدار مي‌تواند با صرف كمترين زمان كالاي خود را پيدا كرده قيمت و برندهاي مختلف را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت بتواند بدون محدوديت مكاني و زماني فروشگاه اينترنتي را انتخاب كند كه مي‌تواند بهترين خدمات و قيمت را در اختيار او قرار دهد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كند تا خريدار بتوانيد محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتي بررسي كند يك فروشگاه اينترنتي براي اين كار از تصاوير، فيلم جدول مشخصات فني و توضيحات مربوط به محصول استفاده مي كند و حتي خريداران مي‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و يا خدمت مورد نظر درج كنند تا مشتريان ديگر بتوانند از آن استفاده كنند علاوه بر تمام اين موارد مشتري مي‌تواند كالاهاي مورد نظر خود را در كنار يكديگر قرار داده و آنها را با يكديگر مقايسه كند تا در نهايت مشتري بتواند انتخاب بهتري داشته باشد اين موارد تنها قسمت كوچكي از مزاياي خريد اينترنتي بشمار مي‌آيد.

يك فروشگاه اينترنتي مي‌تواند خريدار را قادر كند تا با استفاده از فيلترهايي كه در اختيار او قرار مي دهد به راحتي بتواند با استفاده از ويژگي‌هاي مورد نظر خود مدل، مارك يا موارد خاص ديگر به او براي پيدا كردن محصول مورد نظر خود كمك كند در آخر نيز مشتريان آنلاين مي‌توانند براي تكميل معامله و پرداخت مبلغ كالا و يا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانكي استفاده كنند و يا حتي مي‌توانند مبلغ آن را بعد از دريافت محصول با اطمينان بيشتر درب منزل پرداخت كنند چراكه امروزه بسياري از سايت‌ها براي راحت كردن فرايند خريد و اطمينان بيشتر مشتري براي ارسال كالاهاي فيزيكي مانند كتاب، لباس يا لوازم خانگي و هر آنچه كه مي‌تواند به ذهن شما برسد از سرويس‌هاي مختلفي مانند ارسال رايگان، پرداخت درب منزل و حتي بازگشت كالا تا يك هفته را براي رقابت با يكديگر و جلب رضايت بيشتر مشتري ارائه مي‌كنند، اما زمان خريد محصولات ديجيتالي مانند فايل‌هاي صوتي، تصويري و يا نرم افزار از يك فروشگاه اينترنتي معمولاً فايل خريداري شده از طريق اينترنت براي مشتري ارسال مي‌شود. اگر در اينجا بخواهيم بزرگترين فروشگاه هاي اينترنتي در ايران و جهان نام ببريم مي‌توانيم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و يا از 20Bekhar نام ببريم كه يك فروشگاه تخصصي در زمينه فروش لوازم خانگي مي باشد.

اما اين دسته از سايت‌ها كه محصول و يا خدمات مختلفي را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند با واژهاي مختلفي شناخته مي‌شوند كه مي‌توانيم به خرده فروشي الكترونيكي، فروشگاه اينترنتي، فروشگاه الكترونيكي، فروشگاه آنلاين و يا فروشگاه مجازي اشاره كنيم. اين فروشگاه ها به دليل اينكه امروزه موبايل هاي هوشمند در دست همه مي‌باشند و بيشترين استفاده را در طول روز براي افراد دارد و بيشتر وقت خود را با گوشي موبايل در اينترنت مي‌گذرانند وب سايت‌هاي خود را به‌ گونه‌اي طراحي كرده اند كه مشتريان به راحتي بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن هاي هوشمند خود به راحتي بررسي كنند و حتي بسياري از اين فروشگاه ها داراي اپليكيشن هايي مي‌باشند كه بر روي تلفن همراه و تبلت نصب مي‌شود تا مشتريان بتوانند راحت تر از آنها استفاده كنند و هميشه كنار شما باشند.

تاريخچه خريد آنلاين از كجا شروع شد

اگر در اينجا بخواهيم ‌به اولين شركتي اشاره كنيم كه بستر تجارت آنلاين را فراهم كرد مي‌توانيم به IBM (OLTP)  اشاره كنيم كه در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاين را گسترش داد و توانست امكان پردازش معاملات مالي را در لحظه فراهم كند، بعد از ايجاد اين بستر توسط IBM براي اولين بار توسط يك شركت هواپيمايي در آمريكا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت اين شركت از اين بستر براي رزرواسيون بليط هواپيما به صورت انلاين استفاده مي كرد، به اين صورت كه كامپيوترهاي واقع در آژانس هاي مسافرتي به يكServer  در IBM متصل مي شدند كه مي توانستند به يك Database همزمان دسترسي داشته باشند تا همه آژانس هاي مسافرتي بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسي داشته باشند و كار رزرو كردن بليط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اينترنتي در ابتدا فقط به عنوان يك ابزاري تبليغاتي و يك ويترين براي شركت ها عمل مي كرد كه شركت هاي بزرگ از آن براي معرفي محصولات خود استفاده مي كردند تا بتوانند اطلاعات كامل مربوط به محصول خود را معرفي و ارائه كنند اما با همه گير شدن بيشتر اينترنت و راه پيدا كردن كامپيوترها به خانه ها به سرعت مديران شركت هاي تجاري و توليد كنندگان دريافتند كه مي‌توانند از اين ابزار ساده براي فروش محصولات و خدمات خود استفاده كنند و محصولات خود را به تمام دنيا معرقي و به فروش برسانند بدون آنكه محدوديت فيزيكي و زماني داشته باشند، چراكه تجربه يك خريد آنلاين مي‌تواند مزاياي بسياري هم براي فروشنده و هم خريدار ايجاد كند از طرفي فروشنده هيچ محدوديتي در زمان، مكان و تنوع اجناس خود ندارد و مي‌تواند هزينه هاي آن را تا حد چشم گيري كاهش دهد و اين يعني قيمت تمام شده كمتر و قدرت بيشتر براي رقابت؛ از طرف ديگر خريدار نيز بدون محدوديت زماني و مكاني مي‌تواند در كوتاه ترين زمان محصول خود را پيدا كرده و آن را با هزينه اي بسيار كمتر تهيه كند همين چند عامل باعث شد فروشگاه اينترنتي و تجارت آنلاين با سرعتي باورنكردني رشد كنند تا جايي كه امروزه محصول و يا خدماتي نيست كه در اينترنت نتوانيد آن را يافت كنيد.

رشد فروشگاه هاي آنلاين از كجا شروع شد

اولين سرور و مرورگر وب جهاني توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 براي استفاده تجاري شروع به طراحي كرد و در سال 1991 شروع به كار كرد و پس از آن در سال 1994 بانكداري آنلاين كار خود را آغاز كرد و سپس اولين فروشگاه اينترنتي پيتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقيقت اولين فروش اينترنتي انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سايت فعاليت خود را در سال 1995 آغاز كرد و پشت آن eBay نيز در سال 1995 پا به دنياي تجارت الكترونيك گذاشتند و از اينجا به بعد بود كه فروشگاه هاي اينترنتي با سرعت باور نكردني يكي پس از ديگري پا به دنياي تجارت آنلاين گذاشتند تا جايي كه امروزه شركت هاي كوچك و حتي خرده فروشان نيز سعي كردند از اين بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازي فروشگاه اينترنتي محصول و خدمات خود را ارائه كنند و سهم خود را از اين بازار پيدا كنند اما به شما پيشنهاد مي كنيم آن را دست كم نگيريد و قبل از راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي و فروشگاه اينترنتي خود با مشكلات و سختي هاي آن آشنا شويد چون اگر آشنايي درستي با آن نداشته باشد و نتوانيد در آن رقابت كنيد مي‌تواند به سرعت تمام سرمايه و كسب و كار شمارا در خود هضم كند و چيزي از آن باقي نگذارد.

رفتار خريدار يا مشتري در يك فروشگاه اينترنتي

هنگامي كه شخصي تصميم به خريد آنلاين مي گيرد به احتمال زياد از طريق تلفن همراه، رايانه، تبلت و يا ساير دستگاه هاي ديجيتال براي متصل شدن به اينترنت و جمع آوري اطلاعات استفاده  مي كند؛ اما محيط ديجيتال مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد چراكه توجه داشته باشد مشتري در زمان خريد آنلاين نمي ‌تواند شما و كسب و كارتان را ببيند و به همين دليل خطر بيشتري را نسبت به افرادي حس مي كند كه در يك فروشگاه فيزيكي خريد مي‌كنند، سه عامل اصلي وجود دارد كه ممكن است در تصميم گيري افراد در زمان خريد از يك فروشگاه آنلاين تأثير بگذارد اول اينكه مطمئنا مشتري دوست دارد در زمان خريد يك كالاي فيزيكي بتواند آن را از نزديك ببيند و آن را لمس كند و عدم وجود اين موضوع در يك فروشگاه آنلاين باعث مي‌شود مشتري به كيفيت و اصل بودن كلاً ترديد پيدا كند كه محصول واقعي كه قرار است به درست او برسد چقدر با تصاوير و توضيحات داده شده مطابقت مي كند، دوم اينكه مشتري ممكن است بابت اصل بودن كالا و خدمات پس از فروش و حتي گارانتي به شك بيفتد و از اين موضوع ترس داشته باشد كه اگر مشكلي وجود داشته باشد چطور مي‌تواند اين موضوع را پيگيري كند و بايد سراغ چه كسي برود، اما سومين عامل كه مي‌تواند تأثير منفي بر ذهن مشتري بگذارد پرداخت هزينه در مقابل محصول است كه ممكن است با استفاده از درگاه اينترنتي حساب بانكي خود را به خطر بيندازد و يا شايد هيچ گاه كالاي خود را دريافت نكند و پول خود را از دست بدهد اين عواملي هستند كه مي‌تواند در رفتار خريدار فروشگاه اينترنتي تاثير گذاشته و ترجيح دهد كالاي مورد نظر را از يك فروشگاه فيزيكي با قيمت بالاتر تهيه كند.

از همين رو صاحبان فروشگاه هاي آنلاين بر جنبه اعتماد مشتري تأكيد بسيار زيادي دارند و سعي مي‌كنند با روش هاي مختلف اعتماد بيشتر مشتري را به دست آورند به همين خاطر نيز بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي براي اينكه بتوانند اعتماد مشتري خود را به دست آورند و احساس امنيت بيشتري به مشتريان خود بدهند از سرويس هايي مانند ارسال ريگان، تسويه درب منزل، بازگشت كالا و سرويس هاي ديگري به مشتريان خود ارائه مي‌كنند تا خريدار بتواند با اطمينان خاطر خريد خود را انجام دهد.

تجارت الكترونيك به سرعتي درحال توسعه در تمام دنيا مي باشد كه در كه در سال هاي خيلي نزديك شاهد اين خواهيم بود كه فروشگاه هاي فيزيكي بيشتر تبديل به ويترين و نمايشگاه هايي براي توليد كنندگان و نمايندگي ها مي شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در ديد مشتري قرار دهند.

منبع: ويكي پديا