انتخاب بين NVR و VMS : براي سيستم نظارت تصويري شما كدام انتخاب بهتري است؟

۲۳ بازديد

انتخاب بين NVR و VMS : براي سيستم نظارت تصويري شما كدام انتخاب بهتري است؟

 

هر دو دستگاه NVR و VMS براي حفظ و كار بر روي داده هاي تصويري دستگاههاي مطمئني هستند. ولي معايب و مزايايي نيز براي هركدام وجود خواهد داشت كه مي توان يكي را بر ديگري با توجه به جايگاه و شرايط ويژه انتخاب كرد. اين موضوع را تحت 5 عنوان بيشتر توضيح مي دهيم :

  • سادگي نصب و راه اندازي :

هميشه تقريبا استفاده و راه اندازي يك دستگاه NVR راحت تر از سيستم VMS خواهد بود. يكي از علتها شايد عدم وجود نرم افزار خاصي باشد كه حتما بايد نصب شود يا پيچيدگي كمتر كار با نرم افزار داخلي دستگاههاي NVR باعث مي شود در اين مورد گزينه برتر باشد. در واقع سيستمهاي VMS شباهت بسياري با سرورهاي كامپيوتري خواهد داشت.

براي سيستمهاي كوچكتر كه زير 200 دوربين مداربسته در آنها استفاده شده است معمولا كاربران بيشتر سمت NVR ها مي روند. اما اين نكته هم اهميت دارد كه در اين سطح بايد از NVR خوب و مناسب و سيستم كاملي استفاده شود. از آنجايي كه حداقل 60 درصد بودجه كل كار مرتبط با اين قسمت كار خواهد بود شايد بهترباشد كاربر كمي در انتخاب محتاطانه برخورد نمايد و به فكر محدوديتهاي آينده نيز باشد.

براي سيستمي با تقريبا 2000 دوربين مدار بسته شايد بصرفه ترين حالت خريد ده دستگاه NVR 200 كاناله باشد. اين راهكار ذاتا پيچيده تر و كمي گران خواهد بود اما با افزايش تكنولوژي و افزايش سادگي كار شايد قابل چشم پوشي باشد. ولي بايد قيد بسياري از قابليتهاي هوشمند و مديريت تصوير و .. را بزنيد.

  • پشتيباني و سازگاري :

وقتي يك دستگاه NVR  از برندي خريداري مي شود بدليل طراحي و مشخصات بهينه دستگاه براي استفاده در موقعيت ويژه عملا پشتيباني و سازگاري بهتري خواهد داشت. گارانتيهاي اين محصولات هم معمولا سريعتر و راحت تر به تعمير يا تعويض و عيب يابي دستگاهها منتهي مي شود.

معمولا نرم افزارهاي بروزرساني NVR ها بدليل محبوبيت بيشتر سريعتر بروز شده و بروزرسانيها كمتر باعث بهم ريختگي سيستمها مي شود و كمتر از دستگاههاي VMS نياز به هماهنگي بين محصولات در سيستم نظارت تصويري خواهد داشت.

  • ابعاد و توسعه راهكار:

فرض كنيد وقتي شما از دستگاه NVR با پشتيباني حداكثر 200 دوربين مدار بسته استفاده مي كنيد و يكباره به بيش از 200 دوربين نياز داشته باشيد. آنگاه اگر بخواهيد به 200 دوربين مداربسته در سيستم نظارت تصويري 3 دوربين ديگر هم اضافه كنيد عملا مجبوريد دستگاه NVR ديگري نيز خريداري نماييد تا كانالهاي خالي مورد نياز دوربينهاي مدار بسته را تامين نماييد. حالا فرض كنيد شما NVR اي با 8 كانال خريديد. آيا تضميني وجود دارد كه چند سال ديگر نخواهيد 10 دوربين ديگر اضافه كنيد؟!

باز محدوديتهاي ديگري نيز در پيش روست. فرض كنيد اگر بيش از تعداد هاردديسكي كه بر روي NVR پشتيباني مي شود در آينده نياز باشد باز شما محدوديت خواهيد داشت. اين عوامل شما را مجبور به اضافه كردن مداوم تعداد دستگاههاي NVR مي كند.

  • كارايي :

اين عنوان مهمتر از بقيه است. اما خلاصه ماجرا اين است كه دستگاههاي NVR بيشتر براي سيستمهاي نظارت تصويري كوچك كاربرد دارند. از VMS ها اغلب در سيستمهاي بزرگتر با تعداد كاربران(ناظرين امنيتي و مديران) بيشتر استفاده مي شود. بنابراين بازهم ميزان معايب و منافع به اندازه سيستم نظارت تصويري مورد استفاده شما و برنامه كاري مد نظرتان بر مي گردد.

اگر بفكر استفاده از سيستمهاي كنترل دسترسي و يكپارچه سازي اين سيستمهاي امنيتي با سيستم نظارت تصويري هستيد بهتر است از VMS ها استفاده نماييد.

اگر نياز به داشتن پنلها و مانيتورهاي متعددي براي نظارت بر محيط داشتيد بهتر است از VMS ها استفاده كنيد. زيرا دستگاههاي NVR كمي آن هم اخيرا وارد بازارها شده اند كه بتوانند مانيتورهاي متعدد يا پنل تصوري ديواري را پشتيباني كنند. البته منظورمان اين است كه اگر از مانيتورها و ال سي دي هاي ديواري هم كنار NVR استفاده كنيد در ابعاد و اندازه تصاوير محدوديت خواهيد داشت. در واقع دستگاه VMS براي اين مقاصد حرفه اي تر و قابليتهاي بهتري ارائه مي نمايد.

  • مهاجرت

منظورمان از اين عنوان عبور از سيستمهاي قديميتر به سيستمها و سخت افزارهاي بروزتر است. در سيستمهاي NVR محور، تقريبا اينكار نشدني است اما شايد در آينده نزديك امكان ارتقاء و يكپارچه سازي دستگاههاي قديمي با جديد بوجود آيد.

در سيستمهاي VMS نرم افزار محور، تقريبا به هر شكلي مي توانيد تجهيزات را بروز يا تغيير دهيد. زيرا نرم افزارهاي نصب شده بر روي اين تجهيزات براحتي قابل تغيير، ارتقاء و سازگاري جديد خواهند بود.

تصميم نهايي را خودتان بگيريد

در پايان بايد بگوييم كه هيچ قانون معيني وجود ندارد زيرا همه چيز به اندازه فعلي، ابعاد آينده سيستم و از همه مهمتر به نوع كاري كه از سيستم نظارت تصويري مي خواهيد بر مي گردد.

  1. دوربين مداربسته
  2. قيمت دوربين مداربسته
  3. خريد دوربين مداربسته
  4. دوربين مدار بسته

اينترنت اشياء – IOT در خدمت امنيت جامعه !

۲۱ بازديد

اينترنت اشياء – IOT در خدمت امنيت جامعه !

 

اينترنت اشياء در حال توسعه و همه گير شدن است و كاربران هر روز با تجهيزات بيشتري كه با استفاده از سنسور هاي IOT كار مي كنند ، كار مي كنند. در اين ميان حفاظت فيزيكي و دوربين مداربسته هايك ويژن  به عنوان يكي از عوامل تعيين كننده مي تواند استفاده از IOT را ترويج بيشتري بدهد .

طبق اعلام موسسه تحقيقاتي گارتنر ، بازار اينترنت اشياء از در سال 2019 ، حدود 4.8 ميليارد دلار بود كه پيش بيني مي شود اين بازار با رشد 21 درصدي به حدود 5.8 ميليارد دلار در سال 2020 برسد .

بر اساس اين آمار ، بازار تجهيزات IOT براي شركت هاي مديريت شهري – شهر هوشمند با حدود 1.37 ميليارد دلار در سال 2020 به عنوان بزرگترين بازار مي باشد. اين حوزه در سال 2019 حدود 1.17 ميليارد دلار فروش داشته است. در رتبه دو حوزه حفاظت فيزيكي قرار دارد كه بازار آن ، 950 ميليون دلار در 2019 بوده و پيش بيني مي شود اين رقم به حدود 1.1 ميليارد دلار در 2020 برسد .

 

اينترنت اشياء – IOT در خدمت امنيت جامعه !

با توجه به حركت صنعت ايمني به استفاده از دوربين هاي تحت شبكه و اينترنت اشياء ، طبق بررسي IHD Markit ، در سال 2018 ، حدود 70 درصد كل  قيمت دوربين مداربسته در دنيا از نوع دوربين IP بوده است . به علاوه ساير تجهيزات مرتبط با امنيت مانند دستگاه هاي اكسس كنترل ، اعلام حريق ، اعلام سرقت و .. . به سمت استفاده از اينترنت در حال حركت هستند . همچنين سيستم هاي مختلف را مي توان با استفاده از اين ويژگي اينترنت اشياء با يكديگر يكپارچه نمود و يك رويداد را از ابتدا تا انتها توسط سيستم هاي مختلف رديابي كرد .

طبق اعلام موسسه گارتنر ، رتبه سازمان هاي دولتي و كارخانه هاي صنعتي در جايگاه هاي سوم و چهارم استفاده از اينترنت اشياء قرار دارند كه پيش بيني مي شود در 2020 به ترتيب 700 ميليون و 490 ميليون دلار بازار داشته باشند .

سنسور هاي IOT بر اساس داده هاي ارسالي مختلف مي توانند خرابي و كيفيت عملكرد هر دستگاه را آناليز كنند و پيش از بروز هر مشكلي ، كاربر را از وقوع مشكل باخبر سازند . با توجه به اين گزارش صنايع مختلف با سرعت بالايي به سمت استفاده از سنسور هاي اينترنت اشياء روي آورده  اند و هر روز شركت هاي جديد از سنسور هاي اينترنت اشياء استفاده بيشتري مي كنند .

بيشتر بخوانيد : نصاب دوربين مداربسته     دوربين مداربسته تي وي تي

ديوان محاسبات از انتقال غيرقانوني ??? هكتار از اراضي ملي به بوشهر جلوگيري كرد

۱۹ بازديد

ديوان محاسبات از انتقال غيرقانوني ??? هكتار از اراضي ملي به بوشهر جلوگيري كرد

 

بررسي روند انتقال اراضي دولتي و ملي از اداره كل راه و شهرسازي و منابع طبيعي و آبخيزداري استان نشان مي دهد كه با اقدام دادگاه حسابرسان به موقع در بوشهر ، حدود ??? هكتار از زمين هاي ملي به طور غيرقانوني براي ايجاد سايت هاي پرورش ميگو منتقل شد. از انتقال حدود ?? هكتار از اراضي ملي به يك تبعه قطري بدون رعايت مقررات قانوني جلوگيري شد.

همچنين ، به دنبال اين پيگيري ها و اقدام اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري و مساعدت و همكاري قوه قضاييه استان بوشهر ، تقريباً ??? هكتار از اراضي ملي واقع در استان بوشهر ، كه در اوايل دهه ???? به طور جداگانه اشغال شد ، برداشته شد و خزانه داري زمين بازگشت.

در همين حال ، به لطف اقدامات ديوان محاسبات استان ، از انتقال غيرقانوني ?? هكتار از اراضي ملي به شركت تعاوني توسعه رادين جلوگيري و در نتيجه ، روند انتقال توسط قانون تغيير يافت.

علاوه بر اين ، گزارش ديوان محاسبات استان بوشهر بيان مي كند كه پرونده انتقال ?? هكتار از اراضي دولتي به منطقه ويژه اقتصادي بوشهر به دليل عدم دريافت ارزش واقعي زمين به ميزان تقريبي ? ميليارد تومان در حال مستند سازي است و به دادگاه ارجاع مي شود. حسابرسي. علاوه بر اين ، قرارداد انتقال ?? هكتار اضافي به دليل عدم استفاده از زمين واگذار شده در مدت زمان مشخص فسخ شد.

اين گزارش همچنين به ارسال پرونده ديگري به ديوان محاسبات در مورد توقيف و فروش غيرقانوني حدود ???? متر مربع زمين عمومي توسط شهرداري ديلم و احداث يك مجتمع تجاري مغاير با مقررات قانوني اشاره دارد.

لازم به ذكر است گزارش ديوان محاسبات كشور در بوشهر حاكي از رسيدگي به موضوعات مختلف از جمله روند واگذاري ?? واحد مسكوني يا زمين مسكوني توسط اداره كل راه و شهرسازي به اشكال مختلف به افراد غيرقانوني ، غيرمجاز است. ساخت و سازها (مانند ساخت اسكله هاي صيادي ، مسافري و نظامي ، نفت و غيره) بررسي انتقال ?? هكتار از زمين هاي دولتي به تعاوني هاي مسكن سه اداره كل استان ، انتقال ?? هكتار از اراضي دولتي به نيروي دريايي ، و عدم تعيين تخصيص نهايي تقريباً ?،??? هكتار از اراضي مرده در منطقه ويژه انرژي پارس. آنها در حال بررسي و نظارت هستند.

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir

اهداف اصلي توليد محتوا

۲۶ بازديد

اهداف اصلي توليد محتوا

براي سفارش توليد محتوا ، بايد بدانيد كه ايجاد محتوا اهداف مختلفي خواهد داشت. مثال ها:

 

آموزش در زمينه هاي تخصصي و كاربردي

آگاهي و اطلاع رساني به مخاطبان

لذت ببريد و از مخاطب لذت ببريد

براي تعامل مخاطب را القا و انگيزه دهيد

در حقيقت ، شما محتوا را در قالب ها و قالب هاي متنوعي توليد مي كنيد كه مي تواند ضمن ارائه شركت ، خدمات و محصولات خود ، نياز مخاطبان شما را برآورده كند. اگر محتواي توليدي شما از اين ويژگي برخوردار است و مي تواند به سوال مخاطب پاسخ دهد ، به اين معني است كه موفق شده ايد. ايجاد محتوا بخش بسيار گسترده اي از فرآيند بازاريابي محتوا است و در بخشهاي مختلف طبقه بندي خواهد شد. محتوا را مي توان در 4 قالب كلي و بسياري از قالب ها ايجاد كرد:

 

توليد محتواي متن

توليد محتواي گرافيكي و تصويري

محتواي ويديويي ايجاد كنيد

ايجاد محتواي صوتي

 

اگر وب سايتي داريد ، حتماً جمله معروف "Content is king" را شنيده ايد ، محتواي شما سلطان وب سايت شماست. نويسندگان زيادي وجود دارند كه مي توانند متن هاي مهيج براي شما بنويسند و محتواي جالبي ايجاد كنند ، بسياري از افراد توانايي ايجاد محتوا را بر اساس اصول سئو و اصطلاحاً تايپ ماشين دارند. اما مسئله اين است كه نويسندگان كمي را پيدا خواهيد كرد كه هم به طرز هيجان انگيز و هم راحت براي دستگاه مي نويسند.

 

ايجاد محتوا براي هر سايت بسته به نوع شغل آن متفاوت است ، همچنين مي توانيد بررسي كلمات مورد نظر و اصول فني سئو را به ما بسپاريد تا به شما در يافتن آنها كمك كنيم يا عبارات هدفمندي را در اختيار ما قرار دهيد به ايجاد بهترين محتواي خوب كمك كنيد.

شما مي توانيد ايجاد محتوا را براي سايت خود از نويسندگان باتجربه seoedu سفارش دهيد. در seoedu ، نويسندگان ما مقالاتي هيجان انگيز ، معتبر ، معتبر ، روان و پرطرفدار و همچنين محتواي مناسب براي سئو را در وب سايت شما ايجاد مي كنند. محتواي ايجاد شده يك مقاله دست اول است كه براي ارائه سايت شما حياتي است.

 

 

هزينه هاي توليد محتوا

از آنجا كه هزينه ايجاد محتواي وب سايت شما توسط عوامل زير تعيين مي شود ، شما بايد درخواست خود را ارسال كنيد تا پس از بررسي در مورد هزينه ، زمان تحويل ، روش توليد و ساير موارد با هم مرتبط شويد. گرفته شده.

هزينه هاي توليد محتوا توسط عوامل زير تعيين مي شود:

- محتواي داراي حق چاپ يا ترجمه است

- چه تخصصي و چه عمومي

- تعداد كلمات

- حجم كل سفارش (هرچه بزرگتر باشد ، تخفيف بيشتري اعمال مي شود)

همچنين ، اگر سفارش توليد محتواي شما براي گزارش آگهي است ، مي توانيد با خريد گزارش خود از مجموعه seoedu ، از تخفيف 30 درصدي در توليد محتوا بهره مند شويد.

 

 

اجازه ندهيد هويت محتواي شما تكه تكه شود!

براي لحظه اي تصور كنيد كه به دنياي كارماي شماري منتقل شده ايد.

 

يا فكر كنيد كه قرارگيري بوم و هر عكس به ترتيب مرتب شده و از بين مي رود ، فكر مي كنيد در آخر چه چيزي ايجاد مي شود؟

 

قطعاً يك چيز زشت زشت در مورد ناشناس ماندن است كه هيچ كس مسئوليت ضعف ها و مشكلات خود را بر عهده نمي گيرد!

 

چگونه انتظار داريد هر گوشه از محتواي خود را به نويسندگان و توليدكنندگان مختلف محتوا بدهيد و در نهايت محتواي سازگار دريافت كنيد و از هويت محتوايي سازگار و زيبايي برخوردار باشيد؟

 

ديگر نه!

 

بنابراين بدترين كار براي يك مجموعه و تجارت حرفه اي اين است كه توليد محتواي آن را به خارج از كشور برسانيد يا آن را به نويسندگان مختلف با سبك ها و شخصيت هاي مختلف بدهيد كه هر كدام 2-3 قطعه محتوا براي آنها توليد مي كنند. در آخر نبايد كسي باشد كه مسئوليت مشكلات و نقص مطالب را بر عهده بگيرد و آن را تصحيح كند.

 

 

براي ما راحت تر بود كه ...

براي ما آسان تر بود كه 100 پيشنهاد از 100 مارك مختلف را از همه پيشنهاداتي كه توليد مي شود بگيريم ، سفارش دهيم و به نويسندگان مختلف كار با قيمت پايين بدهيم و درصد كمي به آنها بدهيم و درصد بيشتري را بگيريم. خودمان. و بيشتر!

 

اما ما اين كار را نمي كنيم زيرا ، بدين ترتيب در هنگام توليد محتواي عمده ، درد مشابهي را متحمل خواهيم شد و سرانجام با انبوهي از ناخواسته و ناخواسته روبرو خواهيم شد كه نه تنها چيزي به اين دنيا نمي افزايد ، بلكه خود به خود . آنها فضا اشغال مي كنند و اجازه نمي دهند محتواي ارزشمندي ديده شود.

اهميت توليد محتوا

درباره كلاه خود قضاوت كنيد و به اطراف نگاه كنيد؛ در جهاني كه دسترسي به اينترنت در اوج است و برندها بر اساس آنچه در عمق سايت وجود دارد ارزش گذاري مي شوند ، آيا مي توان از محتوا چشم پوشي كرد؟

 

از گذشته همه چيز تغيير كرده است و اكنون ما به دوره اي وارد مي شويم كه شكل گيري علامت سوال در ذهن افراد پيرامون ما همزمان با جستجو و مرور گوگل در دنياي محتوا است. با ايجاد محتوا ، وب سايت ها هويت پيدا مي كنند و مي توانند در موتورهاي جستجو رتبه بالاتري داشته باشند.

 

اگر در حال حاضر به روشهاي سنتي گذشته فكر مي كنيد و فكر مي كنيد كه روشهاي بازاريابي محتوا هنوز هم مي توانند در Google پياده و توسعه يابند ، بايد بگويم كه بسيار اشتباه مي كنيد. تاكنون بايد به اين نتيجه مي رسيديد كه هر مارك يا مارك براي مارك گذاري در وب به محتواي ويژه ، كاملاً حرفه اي و استاندارد نياز دارد كه توليد آن زمان بر است و توليد آن قطعاً گران است.

توليد محتوا ، اصلي كه هرگز ضعيف نمي شود!

هر سايت يا صفحه اي در وب براي يك هدف خاص ايجاد شده است. ايجاد محتواي قوي ، متمركز و حرفه اي با رويكرد آينده نگرانه براي تأثيرگذاري بر مخاطبان ، سريعترين و ايمن ترين راه براي رسيدن به اهداف شما است.

 

به راحتي مي توان گفت كه تنها با استفاده از خدمات توليد محتوا ، هر سايت مي تواند چشم انداز تجارت خود را ببيند. بنابراين توليد محتواي اساسي كه ديگر زيرمجموعه نيست و از صفر تا صد هر سايت به آن بستگي دارد.

 

بدون محتوا خانه ويران شده است!

امروزه توليد محتوا به ستوني تبديل شده است كه پايه هاي هر سايتي بر اساس آن بنا شده است. اگر سايت را بدون اطلاع از توليد محتوا مطرح كنيم ، به اين معني است كه از رتبه بندي و موقعيت هاي موقتي و پوچ كه ناسازگار هستند و خيلي زود از دست مي روند خوشحال مي شويم!

 

اگرچه محتواي متني نوع اصلي محتواي وب است كه در بين مصرف كنندگان محبوب شده است ، اما امروزه بازاريابي ديجيتال و محتوا توسط انواع ديگري از محتوا كه بيشتر مورد توجه مصرف كنندگان قرار مي گيرد امكان پذير است. علاوه بر اين ، با افزايش تنوع مطالب ، روند جستجوگرها و بهينه سازي سايت نسبت به قبل آسان تر مي شود زيرا روش هاي مختلفي براي جذب مخاطب و جلب رضايت موتورهاي جستجو وجود دارد.

 

توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ، توليد محتواي ويدئويي ، توليد محتواي صوتي يا پادكست هايي كه اغلب شنيدن آنها آسان تر از محتواي متني است ، اينفوگرافي و ... از جمله مطالبي است كه به ستون فقرات سايت شما تبديل شده و شما را به يك برند واقعي تبديل مي كند. ما مدت طولاني است كه با ثبت سفارش توليد محتوا اين كار را انجام مي دهيم و در چرخه تهيه ، سازماندهي ، توزيع و بازاريابي محتوا موفق بوده است.

 

با ايجاد محتواي متني اولين قدم ها را برداريد

صادقانه بگويم ، نوع اصلي مطالب محتواي متني است كه با گذشت زمان مي توان مخاطبان بيشتري را به خود جلب كرد. توليد محتواي متني در دسترس ترين نوع محتوا است كه با هر محدوديتي توسط هر كاربري قابل خواندن است. توليد محتواي متني در بحث بازاريابي ديجيتال كم دردسرترين گزينه براي هر سايتي است و از طرف ديگر ، هزينه اين شكل توليد محتوا معمولاً منطقي تر است. اينكه بتوانيد تن صداي خود را از طريق متن نهادينه كنيد و محتواي متني خود را بخشي از برند خود كنيد ، به اين معني است كه شما توانسته ايد گام بلندي در ايجاد محتوا برداريد. نمونه اي از توليد محتواي ما نشان مي دهد كه چگونه اولين مراحل با استفاده از خدمات ما شيرين تر و راحت تر مي شوند.

 

منبع: seoedu.ir